16 sierpnia, 2013

Tarta pomidorowa



Składniki:

ciasto francuskie 
pomidorki koktajlowe
oliwki (najlepiej czarne)
ser żółty 
koncentrat pomidorowy
zioła prowansalskie
oregano
świeża bazylia
szynka




 Sezon pomidorków rozpoczęty, bazylia też rośnie. Coś czuję, że tarta będzie robiona non stop. Mmm... uwielbiam!



"A gdzie mięso ja się pytam?!"

Przygotowanie:

1. Ciasto francuskie połóż na blasze. Piecz ok 10-12 min  w temp. 220 stopni.
2. W tym czasie pokrój szynkę, oliwki, pomidorki i zetrzyj ser.
 


3. Kiedy ciasto się trochę podpiecze, wyciągnij je z piekarnika, posmaruj koncentratem i posyp ziołami prowansalskimi i oregano. 
4. Połóż na ciasto oliwki, szynkę i pomidorki a na wierzch rozłóż ser. Następnie z powrotem włóż do piekarnika na ok 5 min.
5. W tym czasie umyj i pokrój bazylię.  Otwórz piekarnik i dodaj ją pod koniec pieczenia . Wtedy na pewno się nie przypali. 

I gotowe :)



3 komentarze:

  1. Wygląda fantastycznie! Można powiedzieć, że to taka "niby pizza", choć różnica niewielka ;)
    Dostałam ślinotoku :P
    Pzdr!

    P.s. - Wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba już mi się udało wyłączyć, dzięki za uwagę, nawet nie wiedziałam, że to mam :D i dziękuję za pozytywny komentarz :)

    OdpowiedzUsuń